משלוח חינם בקנייה מעל 290 ש״ח

טלפון לייעוץ והתאמה: 08-6722151

טלפון לייעוץ והתאמה: 08-6722151

הסל שלך

הסל שלך ריק

איך מתמודדים עם בריחת שתן קלה?

איך מתמודדים עם בריחת שתן קלה?

 

 

נשים צעירות, בנות 40 ומעלה, קרייריסטיות, אמהות לילדים, פעילות חברתית, לא מאמינות כשהן מגלות שהן סובלות מבריחת שתן, גם אם היא קלה. כתוצאה מכך, רבות מהן מוותרות על ספורט כי הוא מגביר את התופעה, מסתובבות עם תיק גדול שבתוכו הן מחזיקות באופן קבוע תחתונים להחלפה (באוטו הן מחזיקות עוד סט בגדים שכולל בעיקר עוד זוג מכנסיים), ממעטות בשתייה וכל הזמן חוששות מריח לא נעים. 

 

ומעל הכל, רובן סובלות מבושה. הן לא חולקות או מספרות על הבעיה לאף אחד, אפילו לא לבעל או לחברות הקרובות. לפעמים, הן בעיקר אובדות עצות, אינן יודעות למי לפנות ומכיוון שהתופעה איננה מדוברת הן גם לא יודעות שהתופעה היא מנת חלקן של נשים רבות בנות גילן.

 

בריחת שתן היא אחת התופעות הנפוצות כיום בקרב נשים מעל גיל 40 אם כי מופיעה גם אצל גברים, בשכיחות נמוכה יותר. מדובר בנשים וגברים שנמצאים בשיאם, מנהלים אורח חיים  פעיל וכעת מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגר פיזי חדש שדורש מהם לפעמים להתפשר על הדברים שהם אוהבים לעשות.

 

דווקא עכשיו, כשהילדים גדלו ויש להם יותר זמן לעצמם, הם מוצאים את עצמם מתמודדים עם אתגר פיזי בלתי צפוי. חלק מהם מוותרים על ספורט כי בזמן מאמץ גופני עולה הסיכוי לבריחת שתן.

 

בגלל הבושה לוקח זמן עד הפנייה לרופא. ואם כבר רופא, כדאי לדעת שבבעיה של בריחת שתן אצל נשים יש לפנות לאורוגיניקולוג שעשה התמחות על ברפואת רצפת האגן.

 

כשליש מהנשים מעל גיל 40 סובלות מבריחת שתן בלתי רצונית שגורמת להן לאי נוחות, בושה  ופגיעה באיכות החיים. זה קורה, בין היתר, במצבים הכרוכים במאמץ  כגון שיעול, צחוק, התעטשות או מאמץ גופני.

 

מהן הסיבות לבריחת שתן?

יש מספר גורמים לבריחת שתן, ביניהם הריון ולידה (וגינלית) שגורמים נזק לרקמות התומכות ברצפת האגן ומערכת השתן, גנטיקה והשמנת יתר. עישון ובעיות נשימה הגורמות לשיעול כרוני עלולים להחמיר את המצב. ככל  שמתבגרים, הבעיה הופכת להיות נפוצה יותר ועולה הסיכוי לסבול מבריחת שתן במאמץ, בעיקר בפעילות גופנית נמרצת הכוללת קפיצות, ריקודים וריצה.

 

איך ייתכן שהתופעה כל כך נפוצה ולא מדברים עליה?

בגלל הבושה. נשים וגברים שסובלים מהבעיה נוטים על פי רוב להסתיר אותה מפני החברים והסביבה הקרובה. אין ספק שאם נדבר על התופעה יותר אחד עם השני, גם נדע שאנחנו לא לבד וגם נגלה שהיום יש פתרונות ממש טובים כך שקל יותר להתמודד עם הבעיה בצורה טובה. 

 

אילו אפשרויות להתמודדות עם בריחת שתן יש כיום?

האפשרויות כוללות לדוגמא חיזוק שרירי רצפת האגן, הפסקת עישון והפחתת משקל במידת הצורך. 

יש לפנות לייעוץ רפואי וניתן להיעזר בפתרונות של מוצרי ספיגה 

אנחנו חיים בעולם כל כך מפותח  וניתן  בקליק אחד להזמין את המוצרים ולדאוג לכך שתמיד תהיו מוכנים לכל תרחיש.

 

ואם אתם מטפלים באנשים מבוגרים שלא יכולים להזמין בכוחות עצמם את המוצרים, קחו יוזמה והזמינו עבורם עוד היום את מוצרי הספיגה  שיסייעו וישפרו את איכות חייהם.

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה