משלוח חינם בקנייה מעל 290 ש״ח

טלפון לייעוץ והתאמה: 08-6722151

טלפון לייעוץ והתאמה: 08-6722151

הסל שלך

הסל שלך ריק

מדריך: כל מה שצריך לדעת על פתרונות ספיגה לבריחת שתן

מדריך: כל מה שצריך לדעת על פתרונות ספיגה לבריחת שתן

 

בחירת מוצרי ספיגה למבוגרים יכולה להיות משימה לא פשוטה. שאלנו מומחים וריכזנו עבורכם את הגורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​קבלת ההחלטה באיזה מוצר לבחור, איך ומתי להשתמש

סובלים מבריחת שתן? אתם לא לבד. דליפת שתן בלתי רצונית, היא בעיה נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. קשה לקבוע את המספר המדויק של אנשים, גברים ונשים כאחד, הסובלים מבריחת שתן מכיוון שאנשים רבים אינם פונים לטיפול רפואי או אינם מדווחים על התסמינים שלהם לספקי שירותי הבריאות. עם זאת, על פי העמותה לטיפול באורולוגיה בארצות הברית, כל אמריקאי שלישי או רביעי סובלים מליקויים במערכת השתן, מה שאומר שכ-33 מיליון אמריקאים בוגרים חווים צורה כלשהי של בריחת שתן. בנוסף, ההערכה היא כי עד 200 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים מבריחת שתן, כאשר נשים סובלות יותר מגברים חשוב לזכור שכיום בזכות מגוון פתרונות ספיגה, ידע נרחב ומודעות בקרב הציבור, ניתן לשפר את איכות החיים. פדים ייעודיים לבריחת שתן, תחתוני ספיגה או מכנסונים (חיתולים) למבוגרים הם מוצרים נפוצים ומוכרים לניהול התופעה של בריחת שתן. ריכזנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר של בעלי ניסיון. לשאלות נוספות, פנו אלינו או אל הרופא המטפל.


רמת ספיגה: רמת הספיגה הדרושה תלויה בחומרת בריחת השתן. במקרים של בריחת שתן קלה, תוכלו להשתמש במוצר עם כושר ספיגה קל ובמקרים של בריחת שתן כבדה או אי שליטה בסוגרים, תוכלו להשתמש במוצר בעל כושר ספיגה גבוה. 


ספרו טיפות: על אריזת מוצרי הספיגה מופיע סימון טיפות (ראו בצילום). לבחירת מוצר הספיגה המתאים ביותר עבורכם כדאי שתדעו שככל שסומנו יותר טיפות המוצר בעל דרגת ספיגה גבוהה יותר (כלומר, מיועד לבריחת שתן כבדה).

מידה והתאמה: הקפידו לבחור מידה מתאימה. היעזרו בטבלת מידות המופיעה על גבי האריזה הכוללת  המלצה בהתאם להיקף מותניים ומידת המכנסיים שלכם. זכרו, התאמת המידה חשובה לנוחות שלכם ולמניעת דליפות.


מרכיבי המוצר: בין אם בחרתם פדים ייעודיים לבריחת שתן, תחתוני ספיגה או מכנסונים (חיתולים) למבוגרים, חפשו את אלה שעשויים מבד רך ונושם כדי לסייע במניעת גירוי ואי נוחות. ישנם מוצרים שהותאמו  גם להיות דיסקרטיים יותר מתחת לבגדים.

החלפת הפד/תחתונים/מכנסונים (חיתולים): חשוב להקפיד להחליף באופן קבוע ותכוף את מוצר הספיגה שלכם וזאת בכדי למנוע גירויים או זיהומים. במידה ואתם לא עצמאים וזקוקים למטפל/ת צמוד /ה– עליכם להנחות אותם על החלפה מספר פעמים ביום כתלות במידת בריחת השתן והנוחות שלכם. 

עור נקי וקרם למניעת תפרחת חיתולים: בשימוש קבוע ורצוף בתחתוני ספיגה ובחיתולים, חשוב לנקות את העור בעדינות במים וסבון או באמצעות מגבונים גדולים המתאימים לשימוש למבוגרים (ניתן לקנות מארז גדול במחיר משתלם באתר). הניסיון מלמד שלבישת חיתולים או תחתונים על עור נקי ויבש מפחיתה את הסיכוי לגירוי וזיהום בעור.
מומלץ להשתמש גם בקרם למניעת תפרחת חיתולים שניתן לרכוש בכל בית מרקחת או ברשתות הפארם. הקרם  יגן על עורכם ויסייע למניעת גירוי בעור. במידה והשימוש בקרם לא משפר את מצב העור ובכל מקרה של החמרה , יש לפנות בהקדם לרופא המטפל.


סוג סגירה: ישנם כמה סוגי פתרונות, האחד הוא חיתולים להם סגירה עם לשוניות דביקות בשני צדי החיתול והשני חיתולים בסגנון תחתונים שמציעים התאמה בטוחה יותר אך עשויים להיות קשים יותר ללבישה ולהורדה. התחושה אמנם תהיה דומה יותר לזו של  תחתונים רגילים, אך בגלל שהם לא יהיו מהודקים לגוף הם עשויים שלא להציע התאמה מאובטחת. – יש סתירה

הסתרת העובדה שאתם משתמשים במוצר ספיגה: דיסקרטיות היא שם המשחק. על מנת להסתיר את העובדה שאתם משתמשים במוצרי ספיגה מומלץ להימנע מלבישת בגדים הדוקים וללבוש בגדים רפויים או בגדים בסגנון אוברסייז.  


מותג ועלות: מותגים שונים מציעים מוצרים שונים בעלויות שונות. בחרו מותג מוכר שאיכות המוצרים שלו ידועה ואינה מוטלת בספק. כדאי לנסות מספר מוצרים עד שתחליטו מה המוצר המתאים ביותר עבורכם כתלות במידת בריחת השתן.

בסיום השימוש: את מוצרי הספיגה המשומשים, בין אם מדובר בפדים, בתחתוני ספיגה או מכנסונים (חיתולים) יש להכניס לשקית אטומה, לקשור אותה ולהשליך לפח האשפה. אסור בתכלית האיסור להשליך את המוצר לאסלה כי הוא עלול לגרום לסתימה.

לסיכום, מעבר לשימוש במוצרי ספיגה לטיפול בבריחת שתן, בכל דרגה, איננו קל, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. ייתכן ותצטרכו קצת זמן והרבה סבלנות כדי לנסות ולמצוא את מוצר הספיגה הטוב ביותר עבורכם.  מוצרים אלה יאפשרו לכם לנהל שגרת חיים אליה אתם רגילים ויסייעו לשפר את איכות החיים. 

לכתבה הקודמת
לכתבה הבאה